2008年2月14日 星期四

啡啡紅紅與年獸阿獅

有一日,年獸阿獅突然間出現係廳,佢搵貓貓陪佢玩.

阿獅:啡啡,你陪我玩呀
啡啡:吓,農曆新年假期過左啦喎,媽咪都返工啦,你仲出黎玩.
阿獅:仲係新正頭呀,又未過元宵,玩啦玩啦.
啡啡:甘又係,但係今年係鼠年呀,你搵鼠鼠陪你玩啦.


阿獅:梗係唔係啦,今年係貓貓年呀.
啡啡:此話何解,今年明明係金鼠年喎.
阿獅:如果唔係多得你地貓貓手下留情,唔捉曬鼠鼠.佢地邊度仲有掟企呀.
啡啡:你又幾好口架喎,好啦陪你玩一陣.


阿獅:我黎啦
啡啡:得啦,斯文D得唔得呀.


阿獅:得啦,埋好住呀.
啡啡:嘩,乜你重左甘多.


阿獅:你拉下筋熱下身好出發啦喎.
啡啡:得啦,你見唔到我做緊伸展運動咩.


啡啡:我跳.


啡啡:阿獅,我身體唔好,玩埋今次我決定退休啦,你搵我個大仔紅紅陪你玩啦.
阿獅:吓,我地合作得甘好,我唔捨得你喎...
啡啡:紅紅好醒目架,你地夾下先啦.


阿獅:喂,靚仔,你阿媽啡啡叫你陪我玩喎.
紅紅:(因為先天性失聰,根本聽唔到佢講乜)等我聞下先...


紅紅:咦,都唔食得既.


阿獅:喂,唔好咬我呀,我地玩啦.
紅紅:喵~~~


阿獅:點解佢十問九唔應既,唔出聲當默認


紅紅:喵~~~
阿獅:救命呀,我唔係逗貓獅呀.


阿獅:唔理佢啦,我夾硬同佢合體啦.
紅紅:我閃.


阿獅:唔,睇唔出佢身手唔錯,但係我都唔弱.


阿獅+紅紅合體


BOM撐


BOM撐


BOM撐撐撐.

因為豬豬仔仔排山倒海太多活動,小貓三四今日先有機會同大家拜年.
不過,十月都係拜年時,仍然祝大家新年快樂,生生猛猛.

沒有留言:

張貼留言