2008年7月2日 星期三

貓與狗能共存

豬豬:仔仔哥哥,我地兩個狗仔細細,點解整咁大張床過我地既.
仔仔:豬豬妹妹,乜你唔記得我地一二三四家狗強貓壯,一張床又點會得我地兩個訓呀.


話口未完,小貓三四就陸陸續續走埋黎湊熱鬧啦.


豬豬:好彩張床夠大,唔係都無得都貓地一齊訓覺覺.
仔仔:梗係啦,我地係好兄弟姐妹黎架麻,梗係一齊訓先開心啦.


豬豬:仔仔哥哥,明明貓地狗地可以好融洽相處,點解D人成日話貓狗係世仇黎既.
仔仔:我都唔明,你睇下藍藍幫我舔耳仔就知我地幾好感情,可能係人類唔太了解我地,又或者人類以為狗地同佢地一樣咁自私啦.


家貓家狗根本可以和平公處,所謂為萬物之靈的貓主就容不下幾隻村狗,真教令我失望.

自從漁記在本村出現過後(請參閱:一村之恥 <---click me ),我們就開始打聽是否有新家庭搬入,還是本村村狗冒犯了鄰村路過既村民.但係從種種跡象顯示,投訴人應該是村口養貓的一個家庭.

上週未跟另村內一外藉家庭的家傭閒談間提及村中有人投訴村狗,問她可知一二,她認為應該就是村口養貓的那家,因為前陣子那家的貓走失,家傭在屋外尋貓不果,女主人無故投訴他的家犬吃了她的貓.家犬吃得飽穿得溫,出入均有上繩,那會走去吃貓.

他家家犬入不了罪,她們就轉投向沒有還擊和抗辨之力的村狗.當然我不排除村狗會追貓,捕擸就是動物的天性.但當你家的貓捉到青蛙蝙蝠蟑螂時,你有沒有責備他們?有沒有要求當局處理?

我跟那家除了平常見面的招呼外沒多兩句,但總見過他們的貓在村內自由行,送主人出門,就連只有幾個月大的小貓也可以自出自入.到了有意外時,究竟是村狗的錯還是主人失責.

兩年前,我家的綠兒也是命喪在村狗之口下(我兒綠兒 <---click me),難道我們可以責怪村狗嗎?怪的只有自己的大意和照顧不週,從此取消貓兒的自由行不就解決了問題.

人呀,
不要再只看到別人眼中到木糠而忽略自己眼中的大樑...
共勉之

沒有留言:

張貼留言