2008年7月30日 星期三

寵物展抽水之旅

抽水之道在膽大心花面皮厚,等抽水EE係寵物展現場為大家示範

膽大

當大家圍住西藏獒犬,一路話佢型話佢大話佢靚,幫佢影相既時候...


獒獒一:大件事,我地遇到麻煩.
獒獒二:我仲以為我地神高神大唔打得都嚇得下...


獒獒三:點知依個抽水EE竟然突圍而出,招呼都唔打聲就過黎抽水.


獒獒一:抽水EE你咁摸我個頭,會破壞我威猛既形象架.


獒獒二:抽水EE我唔使人幫我按摸呀,咁會影響到我冷敖既形象架.


獒獒三:抽水EE我唔係同你好熟架咋,妳做咩扮曬熟咁同狗地合照...


心花

抽水EE係所有狗地都錫架,你可以話佢心花,其實佢係博愛呀

抽水EE:Bebi呀,錫啖EE啦
Bebi:遵明.


抽水EE:笨笨,等EE攬下你.
笨笨:EE我好似未見過你架喎.


抽水EE:蓮蓮,你好靚靚呀俾EE摸下得唔得呀
蓮蓮:我話唔得你都照摸架啦.


抽水EE:藍藍小朋友,俾EE抱下得唔得呀
藍藍:唔得,你掂我,我咬你架.


抽水EE:咁EE請你食腸腸得唔得.
藍藍掛住食唔得閒答啦.


藍藍:抽水EE你抱我啦.


仲有靚唐唐呀,抽水EE又點會放過呀.


面皮厚

抽水EE好鍾意伯恩山犬,識唔識都會眼甘甘咁望住.離遠都要影下佢既靚相.


明明唔識既都衝埋去
恩恩一號:邊位呀,同你好熟呀...


唔理三七廿一,都走去摸下佢.
恩恩二號:EE邊位呀,我唔識你架喎.


見個勢好就攬到實一實.
恩恩三號:我條頸俾佢箍實條頸,想唔合作都唔得啦.



係寵物展放咁多血,梗係要抽返d水補補佢啦.正所謂唔抽唔知身體好呀.

沒有留言:

張貼留言