2008年7月21日 星期一

火熱抽水生日派對

真係多得Fay Fay唔少呀.


又多得呀妹妹


同埋泡泡...


我地至有得參加依個超酷既生日派對.朝早游水既環節下次至講,講就梗係講食先啦.三個大蛋糕唔止有得食仲有得睇有得笑.


FayFay妹妹年紀最細梗係分蛋糕先啦.


但係妹妹為左唔好悶親大家,就表現佢既神偷絕技啦,靜雞雞舔走左Fay妹果舊蛋糕.


叮一聲就清左碟啦.


旁邊既狗地睇到眼到凸埋.


Pit仔睇到目定口呆脷都伸埋出黎.


連見慣大場面既MuiMui公主都睇到定左神.


豬豬見識到妹妹既神偷奇功之後,就即時走埋去拜師啦.
豬豬:妹妹姐姐,可唔可以過我幾招呀.
妹妹:豬豬妹妹,我既畢身絕學係唔可以輕易傳受俾狗架,你要練成左被任抽不壞之驅先可以開始學架.


豬豬唯有屎屎地氣咁叫人抽佢水,等佢可以早日練成任抽不壞之驅啦.


仔仔係旁邊偷聽到,於是乎又急忙咁好練功啦.


佢走有人群叫各位靚EE盡情抽佢水.


仲訓身演出添.


既然阿仔咁生性去幫我還債,我梗係唔客氣去展開我既抽水之旅啦.


循例都要派下平安雞條定下驚熱下身.


之後就老實不客氣,大狗...


細狗,無一放過...不能盡錄.


不過,抽水並唔係抽水EE既專利,你地睇下有彭彭有幾多EE排住隊抽佢水.


如果你睇多d關於依個火熱抽水生日派對既資料,可以參關下面既相簿.
全部相片 <---click me

沒有留言:

張貼留言