2007年8月19日 星期日

再見3B


村裡的自由狗(兩年還是BB是裡人遺棄在村內的狗)年初時生了三頭小狗.我叫他們作大B,BB,細B.三頭小狗各有特性,他們還小的時候,我們曾嘗試把他們拿到市中心替他們主人,可是因為種種原因未能成功.我們能夠做的就是給他們兩餐溫飽.但是除了相中的大B外,其餘兩頭都怕人的,他們會lam你,郤不給你碰,每次給他們戴蚤帶總是頭痛.

正當我們和鄰居討論和策劃把他們帶去絕育時.鄰居忽然說要搬走,而且她會帶同3B一起到新居,那裡有大花園有草地,3B終於有一個屬於他們的家.

替他們高興的同時,也實在捨不得他們離開...

今晚他們會搬到新家,我還是把握最後機會過去親親他們.

關於3B的大小事,以後再逐一介紹.

3B搬走後,我們還要面對五/六頭只聞其聲未見其影的新生小狗和狗媽咪.

5 則留言:

  1. 希望佢地會更開心啦!

    回覆刪除
  2. 就像在做狗社工, 工作是沒完沒了.... 有好的結局是很開心的.

    回覆刪除
  3. 難得那戶人家肯繼續飼養牠們, 真好啊! 至少牠們會有個像樣的家, 有人愛錫呢! 呀! 我知道SAA有免費絕育,我和iris在八月初才帶了一隻狗狗去做, 它們真的很好呢!(詳情可參看: 許多的第一次)... 不過由於陳姑娘的狗狗不習慣戴狗鍊, 一帶上就以為被人捉去殺, 會撒屎撒尿, 及嘔個不停... 為免狗狗辛苦, 而陳姑娘說她有相熟醫生,平日都是call van到西貢去...每隻狗$300. 我和iris都覺得價錢便宜, 況且要去saa, 要辦手續(要先為狗狗拍照, 再入信申請, 至回覆確認得花上3數天)...那裏環境太暗, 我們當天也無法幫狗bb拍照, 而5隻狗bb必須在9月前絕育, 加上saa好像限定每人每月只能帶2-4???隻狗去做絕育的...因此還是捐錢讓陳姑娘自己去處理比較省時.

    回覆刪除
  4. don't be sad, it's a good news for 3B

    回覆刪除
  5. 今晚跟鄰居過電話, 佢話太夜, 今晚唔接佢地...我心諗, 你日日準時放工, 晏唔晏你絕對可以控制. 又怕佢地低做左由屋帶3B去停車場既難度. 一下失手, 狗狗會好大排都怕左佢地, 帶唔到佢地走, 希望聽晚順順利利啦... 8白貓迦媽 :我諗佢地應該會開心, 不過我諗大細B會掛住我 freedogsjanny : 真係沒完沒了的工作, 掂完一批睇怕又有人放狗, 又有新生小狗走過黎...都唔明點解狗狗TNR既進度同貓貓差甘遠   freedogsjanny : 出一分力唔係問題, 我住西貢, 要幫手出聲. 我都聯絡過SAA真係幾煩. 最慘係你未可以預計到幾時捉到隻狗, 但係又只可以係佢地指定既時間帶隻狗去...    貓貓人 : 真係有少少唔開心, 好似一個好朋友要離開甘, 甘大個女未試過有甘既感覺.  不過當然啦, 我替佢地高興...  

    回覆刪除