2007年8月28日 星期二

點中左...豬豬代表

Minnie點中左
一家十一口,都唔知邊個答好,開完家庭會議之後,終於決定有新黎新豬肉既豬豬做代表.



1.
 如果嫁不出(娶不到)你會怎樣?
咩叫做嫁呀,我乜都唔知架.

2. 如果有機會可以讓你重回一個時間,你會選擇回到那個時間?
我唔想回去過去呀,依家一家四口(不連貓貓)好開心.



3. 你希望在別人眼中是怎樣的人? 
Mami
成日都叫我靚豬豬,我諗我係豬唔係人


4. 如果唔駛返學 / 返工你會點呢?
我唔使返工返學,不過好忙,甘整亂屋企俾DaddyMami執

5. 如果中 500 萬獎金,你會怎麼花?
奬金?金食唔食得架?

 
哥哥一齊食唔好

6. 你最怕的事情?
Daddy Mami
哥哥唔要我.



7.  你覺得邊件事係令你最難忘既?
當我俾三隻狗狗圍攻之時,Daddy親手係雨水渠抱我返屋企.


8. 最乞你憎既事?
唔負責任既主人,棄養寵物,我以前就係受害狗之一

9. 你能放下現在的生活,去鄉村或其他城市重新開始嗎?
要我離開Daddy Mami就點都唔得,不過我己經係鄉村生活啦喎.


10. 最愛的食物:
Daddy
整既手撕
雞飯

11. 最怕的氣味︰
仔仔哥哥既臭屎,佢一疴完我地就喪跑逃亡

12. 最愛的休閒:
游水




13. 最愛的飲品︰
鮮牛奶,不過次次都係得少少飲

14.
 最愛的人:
最愛既係仔仔哥哥



暗戀既係寳貝(因為成條村得佢一個仲係男dogdog


不過佢地都唔係人...
如果真係要搵一個人甘唯有揀Daddy

15. 成日講既口頭蟬:
吠~吠吠~吠吠吠



16. 最愛的小動作:
我好大動作架喎,不過我鍾意俾手人.

17. 最愛的季節:
可以游水既季節





19. 最了解我的人:
Daddy

20. 最愛的節日:
農曆新年,我就係係年初二俾Daddy Mami  收黎架啦

21. 最想見的人:
以前主人,我想警告佢唔好再遺害狗狗

22. 愛的定義:
有雞食



23. 心中的目標:
DaddyMami
想我健健康康,我想日日有零食有雞食.



24. 愛我的人︰
Daddy Mami

25. 最喜歡的地方:
海邊




沙灘



26.
 當你好沮喪的時候,你會選擇做 d ?
伏係屋企角落



11 則留言:

  1. 仔仔哥哥既臭屎,咁都得

    回覆刪除
  2. 愛的定義: 有雞食 暗戀既係寳貝~~~

    回覆刪除
  3. 你寫得好好~~仲有相代表!!

    回覆刪除
  4. 8白貓迦媽 : 我諗你寫一定會好過我 , 不如你玩埋一份呀 minnie : 經過我同+1既觀察, 豬豬真係好鍾意走埋寳貝度, 發情時仲拉都拉唔住甘濟. 因為成村得佢一隻成年又未去勢既男犬  依家係等天氣一涼d就要帶豬豬去做手術啦 Roxanne : 仔仔d屎真係好臭,次次疴完跑得最快果個係佢自己,隔成條燈柱都聞到

    回覆刪除
  5. 今朝一起身,細佬唔見左! 應該係從天台窗口走左出去! 細佬從未試過走出街的,好擔心呀!!! 各位住西貢市中心的朋友請留意一下, 如發現細佬,請立刻通知我! 感激不盡!!! 細佬仔: 英國短毛,灰色,一隻眼黃色,一隻眼橙色,一歲半,已絕育。      

    回覆刪除
  6. 希望細佬快d返屋企啦,我朝朝都出西貢市,一定幫你留意

    回覆刪除
  7. 姐姐, 點解天氣涼才可同佢去勢呀...?

    回覆刪除
  8. 拉南弟弟,因為做完手術要戴頭罩,又熱又焗,佢屋企又孤寒唔會開冷氣,所以咪要等天涼囉.  如果唔係焗到耳仔發炎,又要睇醫生架啦

    回覆刪除
  9. 我都玩o左啦!

    回覆刪除
  10. I refused to do this game but you are the one I enjoyed a lot.

    回覆刪除
  11. ...所以依d遊戲我玩完唔會再invite人玩 , 大家睇得開心就得啦

    回覆刪除