2007年8月16日 星期四

食罐罐---洗碗碟機

每次貓貓食罐罐,仔仔跟豬豬總是靜靜地坐在旁邊...等食
見他們表現良好,先嘗每狗一啖.

仔仔是大哥,先吃,豬豬在後面看得兩見發光.

好了,到豬豬吃

不過好戲在後頭...登登登登,豬仔牌全自動洗碗碟機.

貓貓吃完罐罐的兜,仔仔和豬豬總是爭著幫忙”清潔”

你看,洗完之後真的光潔如新.

 

6 則留言:

  1. 佢地係為食豬黎架, 不過佢地無命令係唔可以食, 都幾乖架

    回覆刪除
  2. 我d 狗都好鍾意偷入廚房偷食貓糧......貓糧本身已經去貨去得快咖啦, 仲要唔貴唔食...

    回覆刪除
  3. 成日一起身就見到個貓兜一粒糧都無,成個兜到口水,唔使審都知咩事.有幾我訓左聽到聲,仔仔斷正當場嚇到賴尿.之但係d狗糧又成日碎曬係地,即係貓貓攪鬼. 後來唔知係因為貓兜旁邊放左好多野,食唔到,定係轉左貓糧無甘好食,依家少左甘發生... 

    回覆刪除
  4. 以前會係唔係都攪到個兜常滿, 我而家就淨係有人響屋企先落貓糧, 難為下d貓貓喇... 但我隻死女而家轉頭學人咬米, 琴晚番屋企, 成包米散晒響地下, 仲有薑同蒜頭, 之前係放響廚房爐頭既... 好彩係已經被打入冷宮既百搭米... 唉

    回覆刪除
  5. 貓貓係食長糧架, 不過依家個setup唔俾狗狗甘易埋到貓兜. 想同貓貓轉Felidae佢地死都唔食, 同我走去食狗糧...激死 你個死女包都係攪鬼, 咬米, 不過我果兩隻野好鐘意食飯, 朝朝餐飯一粒都唔剩, 兜邊都lam埋....

    回覆刪除