2007年8月21日 星期二

藍藍發脾氣

藍藍:我一”身”清譽被毀,慘無貓道 ,我以後無面做貓啦 

Mami:藍藍乖乖,做咩事甘傷心呀,有咩事講俾mami聽,睇下我幫唔幫到你.
藍藍:妳唔好係度假仁假義啦,發生咩事妳自己心知肚明啦. 

藍藍:明明係你裝個相機袋夾硬塞係我個肚下面,之後迫我影相,最後用黎作故仔

藍藍:哼!你甘都仲扮無野,我同你無野好講 

藍藍:嗱!你唔好再行埋你呀,我放個臭疪過你嘆架

Mami:藍藍乖乖,mami開下玩笑之麻,你大貓不記小人過,原諒我啦,最多我幫你梳毛啦.
藍藍:emmmm...甘...你講過要算數呀,我要一貓獨享100MHz梳毛服毛.
Mami:你岩啋返我就得啦,你話點就點啦

唉,早知藍藍甘小氣就唔擺佢上枱啦...
至於我用黎作左咩故仔,請參考前一篇---地上執到寳

7 則留言:

  1. 給你發現牠作反, 當然不服氣啦! 哈!

    回覆刪除
  2. 其實佢無作反架... 今晚要忙住幫佢梳毛陪罪

    回覆刪除
  3. 哈哈好搞笑..下次就唔好督通佢囉

    回覆刪除
  4. 哈哈~~下次唔好蝦貓地喇~

    回覆刪除
  5. 點都好啦, 我不得不認, 一屋大小, 點計都係貓最惡, 就算佢點唔乖點激氣都好, 都唔會俾人罵... 因為... 罵都無用

    回覆刪除