2007年8月5日 星期日

豬來了(四)

來了我家只是四五天,豬豬竟然有著驚人的進步,我家的仔仔居功不少.仔仔打從豬豬誤闖我家的第一天起,從來沒有向豬豬吠過半聲,就連不友善的目光也沒有,他的表現似是從來沒有發現家中的園子多了一頭狗似的.就這樣豬豬少了些來自仔仔的壓力,就這樣豬豬對仔仔生了好感,就這樣豬豬就認定仔仔是她的大哥了.

每當我們帶著仔仔外出散步時,豬豬總嚷著要一塊兒出去.跟著仔仔的步伐,豬豬開始跟我們外出散步了,而且每一次均是一到草地會即時解決大小二便.

趁著天氣比較好,Daddy假期還未完,便替豬豬洗白白.身上的臭味污穢終於沖去.還一口氣在她身上拔走十多隻牛蜱蚤.就連耳朵裡面也有.把先前幾天幫她拔走的加在一起,她身上可能有近百隻石蜱了.


洗過白白後,豬豬顯得更加精靈可愛.究竟誰這樣忍心不要豬豬?還是她的主人正在焦急得要命?


6 則留言:

  1. ...點解你可以影到隻 牛蜱蚤咁大隻?好噁心呀

    回覆刪除
  2. >...點解你可以影到隻 牛蜱蚤咁大隻? 我代答,因為blog主有部超勁既相機lor 有上百隻咁多?真係辛苦死豬豬啦。 我覺得佢係比主人遺棄居多,睇佢幾瘦、又咁多牛蜱…… 右邊係唔係沖涼前影ga?雙眼好冇自信,很落寞咁既~

    回覆刪除
  3. 其實唔係好關機事, 係豬豬daddy敗家, 敗左支靚鏡頭. 所以又耐唔時要影返d靚相封住我把口 下面左右兩張相都係沖涼之後影架, 佢一直都無乜自信, 係近依一兩個月先好返少少咋.

    回覆刪除
  4. 家有一犬會教細的, 我家的都是由黑黑來教, 我完全無壓力. 她是老大. 現在由豆豆接力... 豆豆不太喜歡做老大, 為勢所逼. 豬很很英俊啊!!

    回覆刪除
  5. 豬豬係囡囡黎架, 佢真係幾靚 仔仔真係好有大哥哥風範架. 雖然都係細膽仔一個

    回覆刪除
  6. 緣份都是天註定的,豬豬註定要成為你們家的一份子,就總會有路引領牠到你家,開展開開心心的生活! [版主回覆02/10/2008 11:20:00]真係緣來沒法擋, 話左唔再養第二隻狗, 又走多隻黎, 仲要豬豬甘驚人果晚又俾我地抱...真係整定跟我地架啦.

    回覆刪除