2007年8月23日 星期四

小強自殺記

兩隻貓...

黎多隻 => 三隻貓

再黎多隻 => 四隻貓

又再黎多隻 => 五隻貓

仲乜一次過引黎五隻貓圍埋一齊鬼熱鬧,仲要係凌晨時份,嘈醒發緊夢既mami.

即管睇下班貓豬點玩法...

肥啡公主:佢見住我地甘多隻貓都走埋黎,好似想自殺甘喎.

黃仔:咪甘心急,等我問下佢confirm下先.

黑仔:小強兄,你有無遺產...呀唔係遺言要留底呀?

紅紅:小強兄,等我完成你既心願啦.放心啦,一抓落去就咩事都唔知,唔痛架.

最後,小強...

Mami一真好好怕小強,最怕係識飛既小強.自從有左小貓三四之後,就放心曬.








10 則留言:

  1. 呀~~你個衰婆,唔係shit shit,就係小強.........

    回覆刪除
  2. ...張小強大特寫己經無放上黎啦. 預告定你知啦. 黎緊又有牛蜱寫真

    回覆刪除
  3. 果然係自殺呀~~ 貓地真係好叻~~不過你有無執到隻小強??定由得貓地食?

    回覆刪除
  4. 梗係執走隻小強啦,點可以俾貓貓食架 仲要係佢地顛之前好收啦,唔係分分鐘俾佢地當小強係曲棍球玩到去雪櫃底. 之前就試過係雪櫃底發現老鼠乾

    回覆刪除
  5. 豬榮: 佢地通常都唔會食咖, 通常玩屎左就算咖喇, 我隻貓以前響舊屋都試過兩次, 仲要放正響大門口, 攪到我一入門口一開燈就尖叫~~連門口都唔敢入~~

    回覆刪除
  6. 豬榮:小強佢地食唔食就唔知,不過我見過佢地咬住隻草蜢脾四圍走,又見過佢地嘔返隻螳螂臂出黎

    回覆刪除
  7. 我都憎死會飛既小強

    回覆刪除
  8. 嘩, 貓貓好齊心!

    回覆刪除
  9. 貓貓有得玩就精神架啦

    回覆刪除
  10. minnie : minnie cooper會唔會捉小強架?

    回覆刪除