2007年8月8日 星期三

去布吉運吉(二)───大樹菠蘿 Kanoon

山竹是這個布吉之旅的男主角時,大樹菠蘿無可能不是女主角.她是泰國的本地狗,名叫Kanoon即大樹菠蘿.

身型細小的她卻有強壯的支架和體魄,足夠她日常跟體重是她三倍的同伴Mang Khut嬉戲.

Mang Khut一樣,她也是一個渴望被人錫錫的狗狗,更由於是爭寵和爭取親人的關係,她不但會跳會撲,更會抓著你的手臂咬咬咬.


其實她是一個溫柔文靜的女孩,只要她不用忙於在Mang Khut旁爭取你的注意時,她愛靜靜的坐地你身親,跟你親咀親

身型嬌小的她,更可以被你抱起,或放在腿在一面喝茶一面跟她談心.

她也是聰明的女孩,只是幾次練習,她就學會Down

若任我挑一件東西回家.溫柔,嬌小,強壯的Kanoon是我的第一選擇.

Kanoon若有一天你受不了Mang Khut的粗魯,你就來我家好了,我抱著妳一起睡好嗎?

去布吉運吉系列:
去布吉運吉(一) --- 山竹 Mang Khut

9 則留言:

  1. 很像砵砵, 土狗都是惠比特 ( 保留著狗的基本 )

    回覆刪除
  2.  係呀, 我睇到boot boot都覺得佢地好似呀, 佢細隻左同埋腳腳無甘長. 布吉flower market有狗賣, 都有惠比特. 我朋友個老公話佢有錢都想買隻返去養, 睇下佢地幾高喎. 我心諗你花多d時間係你屋企果兩隻度先啦

    回覆刪除
  3. 你真係愈晒愈黑~~ 今次個trip除左狗, 仲有冇其他收獲呀?

    回覆刪除
  4. 今次去布吉無曬太陽, 天氣一般, 我未出發就已經甘黑架啦.. 一來爬龍舟, 二來七二果日帶狗去塔門...即時黑曬. 除左狗, 今次既收穫係...貓 呀仲有, 遇到Boots某條line減價....

    回覆刪除
  5. 佢地唔撲人唔咬人果時真係好乖架. 不過多得佢地我所有帶去既衫都有佢地既爪印

    回覆刪除
  6. 若果妳多留泰國幾天,相信很多動作她也學會呢~

    回覆刪除
  7. ...唔好多幾日啦,太掛住仔仔豬豬啦...  如果佢地黎香港就唔同講法

    回覆刪除