2007年8月21日 星期二

地上執到寶

藍藍::咦...前個貓貓袋幾靚喎,襯曬我依個靚女貓貓 一於據為己有 

藍藍:正所謂地上執到寶,問天問地攞唔到 

藍藍:睇清楚有無貓裝我彈弓先,以免毁我一身白毛既清譽.

藍藍:現場環境安全,收埋先

藍藍:無動靜,一於再收埋D

藍藍:係時候扮無時發生...

藍藍:我訓左...我訓左...我訓左...我訓左...

藍藍:Mami...妳...妳...仲咩眼甘甘望住我  今...今日天氣幾好呀呵

Mami:乜你唔知我由頭到尾到係你身邊咩.你淨係睇有無貓望住,咪當我老娘無到先得架

7 則留言:

  1. 哈哈咁就收埋左喇~你媽媽又點會咁蠢呢~~藍藍真係傻豬豬!

    回覆刪除
  2. 咁叻識收埋個袋仔!

    回覆刪除
  3. 妳d caption 極攪笑

    回覆刪除
  4. 唉, 藍藍見到上面篇BLOG,嬲左我,死晚唔啋我

    回覆刪除
  5. 哈哈~~收埋左仲要扮訓~~

    回覆刪除