2007年8月23日 星期四

觸不到的看得見

除了3B之外,我住的地方還有三隻狗狗,我叫大們作三寳.

站在最前的叫寳貝,他是小時候四個兄弟姐妹一起被棄在村裡的.
中間的叫meme,是跟寶貝一起出現的,現在己生了兩窩小狗.
最後的叫囡囡,我們搬到這裡是她己在這裡住了好幾年.

上星期,寳貝失踪了,前年天回來,變成了這個樣子.


看清楚一點,額上多了一個又大又深的傷口 


而囡囡則滿身是牛碑.單是這一面就至少有四隻又肥又大又圓

 

三寳看每晚會跟我們一起散步,見到我們回家會走過來搖尾.可是就是不給我們碰,只要一伸手,他們就會彈開.所以傷口洗不到,牛蜱拔不走.

唯有消滅己飽得跌在路上的牛蜱,今早就有兩只.




 

12 則留言:

  1. 你果邊咁多牛蜱既~~~

    回覆刪除
  2. 嘩~~牛蜱係咁架...好可怕ar

    回覆刪除
  3. 易爆 : 我果邊太多檥林草叢,仲有牛,甘又點會唔多牛蜱呢,你帶P&S黎玩記得湇frontline先好黎呀 netnetcat:牛蜱係咬住唔放,到佢食飽就變甘既樣然得跌落地,最可怕係佢地跌落黎之後,一粒就生上萬隻牛蜱B,所以見到一定要見一粒消滅一粒

    回覆刪除
  4. 根據可靠資料顯示,先生 / 小姐已經不幸被點中參加一個連鎖式無聊 game,詳情請看: http://hk.myblog.yahoo.com/minnieyeungmeinei/article?mid=903&new=1

    回覆刪除
  5. 明知無聊都點我... 可唔可以就甘del左個回應就算鬼數

    回覆刪除
  6. 無所謂啦,我都唔係第一次被人拒絕啦……

    回覆刪除
  7. 我係死鬼charlie條尾都發現過一隻極大粒既牛蜱,不過應該你果兩粒大粒好多

    回覆刪除
  8. 個game我有時間就答啦. 今日帶小黑豬睇醫生, 睇睇開完小組返黎好眼訓... charile少出街少黏花野草會好好多, 相入面果兩隻係食飽等仔生架啦. 直徑有成1cm架.

    回覆刪除
  9. 噢...3寶怎麼呢? 要是不好好處理傷口, 攪不好會引來食肉蒼蠅...而囡囡就會患上牛蜱熱...兩個都會死的! 平日你會給牠們吃的嗎? 上次我和iris探訪陳姑娘時, 認為補捉絕育放回的計劃很好, 可就是無法捉到這些流浪狗, 不過我們知道有人會在餵狗時放入安眠藥...這樣便可以捉狗狗去絕育......你會不會試試看?

    回覆刪除
  10. ilovedogdog : 我地平時有餵三寳架.但係週未就有其他人餵. 寳貝真係無辦法,暫時個傷口都係乾既,希望無事,村入面之前有隻狗係同囡囡一齊大既就係因為有個攪唔掂既傷口,至後消失左   囡囡都無計...佢心情好就會訓低俾我地捉幾粒 meme今日就成功甘俾我地落藥帶左去做手術(一隻貴過陳姑娘三隻狗做手術),依家返左黎,希望佢傷口無事啦,但係太攰,朝日再交待今日行動詳情. 不過meme仲有兩月大既五六隻狗BB係村入面。

    回覆刪除
  11. 好可憐呀!!牛蜱可唔可以用動物殺虫水0個d殺死呀?好慘呀!!!唔知寶寶個頭咩事呢....比人打吧... 見到佢地真心痛!!

    回覆刪除
  12. 8白貓迦媽   :三寳唔算可憐架啦,至少佢地食得飽又唔會俾人打.其實牛碑頸帶同frontline都可以幫到佢地,但係佢地對人始終人介心,我地埋唔到佢身幫佢唔到.  寳貝上星期唔見左幾日,應該係出去玩/爭女同狗打交,但係同狗打架個傷口應該無甘大... 其實d人唔好遺棄寵物就唔會有甘多動物受苦啦

    回覆刪除