2007年8月12日 星期日

新朋友仔---紅白藍

紅白藍 : 大家好,因為我有粉紅耳及鼻,白色毛及藍眼睛,所以daddy mami叫我做紅白藍.

紅紅:撞鬼law,仲咩鬼企無啦啦多左件甘既野架.

紅白藍:撞鬼law,做咩有件甘既野走埋黎架

紅紅:今次大件事,屋企己經係擠迫戶黎架啦,仲要整多隻,仲要同我一樣樣.我會唔會地位不保架.

紅紅:咪啦咪啦,都係第一時間同佢攪好關係先.多個朋友點都好過個敵人

紅紅:小姐妳好,我叫紅紅,未請教?

紅紅:點解佢十問九唔應架...

紅紅(不斷甘問):未請教.未請教.未請教.未請教......
紅白藍:真係攪鬼,紅紅係咪唔記得自己聽唔到野架.仲賴我十問九唔應

終於儲夠印花把她抱回家
跟藍藍紅紅完全一樣的貓貓怎不可以不帶回家呢. 

 

5 則留言:

  1. 係呀,屋企有兩隻白貓都係一對藍眼睛. 不過紅紅就因為甘,所以先天性失聰

    回覆刪除
  2. 我都換左...不過個個貓地就唔鍾意

    回覆刪除
  3.  我地換黎自己玩,收返係房陪我地訓覺. 貓貓想玩...NONONO Don't touch

    回覆刪除