2007年8月6日 星期一

芝麻紅豆

我無打錯字,的確是芝麻紅豆,今天要講的不是芝麻綠豆般小事,而是一件緊急的事,有兩頭又乖又靚又親人的貓貓正急需一個家.

星期六帶仔仔和豬豬到獸醫診所檢查身體,醫生助手一見我們二話不說會問有沒有朋友想養貓.原來診所來了兩姐妹,主人決定放棄她們,請診所送她們到寵物收容所.但是助手們見到貓貓太可愛,實在捨不得,所以暫時留在診所一段時間,希望可以替她們找到一個家.

Mami二話不說即時衝入房找貓貓玩.門一開,一頭喵喵即時走過來討摸.她是芝麻,鼻子是黑色的.(因為她無時無刻都黏著我在踭磨,所以總是影不清)



先嗅手


再刷鞋

刷大脾,刷心口.更可以抱起來,比自己家中的貓更親我.




紅豆無論毛色大小都跟芝麻一樣,分別只是在她有一個粉紅色的鼻子.


她愛靜靜的坐在你身旁,耐心地望著你,等你摸摸.很溫柔的.



你看身型毛色性格全都是完美的.若不是家中己有小貓三四我必定第一時間抱她倆回家.



不過當轉到Daddy入房跟她們玩時,她們竟然來逃亡


躱回貓籠裡,還豎起飛機耳.一定被
Daddy的樣子嚇倒.



如果你可以收留她們,請聯絡西貢獸醫診所.2791-0308.亦可留言給我.


歡迎/敬請轉載.

10 則留言:

  1. 甘依家有無人收養佢地吖~~~~~~~

    回覆刪除
  2. 真係唔係好想聽到 d 咁 ge 野....希望佢地早日可以搵到個家啦!

    回覆刪除
  3. Zita希塔╭ⓟⓡⓘⓝⓒⓔⓢⓢ╮ღ♧ღ : 佢地企係診所度等緊人帶佢返屋企, 兩歲半, 女仔, 健康, 己絕育. 你係咪有興趣呀?

    回覆刪除
  4. 小花呀, 快手d執屋啦, 再唔係我叫紅紅加仔仔去幫你執/拆屋架啦

    回覆刪除
  5. > 躱回貓籠裡,還豎起飛機耳.一定被 Daddy 的樣子嚇倒 貓都識睇人樣既咩?

    回覆刪除
  6. 貓貓人 :I did not post in HKCATS ar. 我都係會員, 不過好少上去, 你代我post可以嗎? 謝謝 minnie : 貓貓未必識睇人樣, 但係就會俾鬍鬚核突既人嚇親 , 狗狗就一定識睇邊個驚狗, 尋日有三個同事去我屋企, 仔仔就只係吠驚狗困個

    回覆刪除
  7. >狗狗就一定識睇邊個驚狗, 尋日有三個同事去我屋企, 仔仔就只係吠驚狗困個 金毛飛都係  專係哄埋驚佢嘅朋友度  家姐們迫害, 屋企要大執位, 有排煩  你嚟搬走佢哋仲好

    回覆刪除
  8. ...你快手攪掂自己間房, 抱兩隻貓返去, 埋得佢地呀

    回覆刪除