2007年9月13日 星期四

網誌背後的支援



趁blog主未返,替工繼續亂嗡一通。

寫網誌當然最重要是個腦,不過,如果個blog只係得文字,大多數人都會跳過便算,所以,總要放入圖片,並且是大量的圖片。

太太寫網誌,圖片當然要自己拍,我們多數會用到三個不同的工具


  1. Nikon D70數碼單反機:這東西好用反應快,對拍小動物非常好用,面對好動的貓貓狗狗,反應快好重要,並且有時在黑暗中拍攝,D70的內閃已經可以應付很多場面,至於鏡頭方便,跟機的套頭已經很合適。不過,拍貓狗若開了閃燈,他們的眼睛會有反光變成綠綠的顏色,很不自然,所以很多時要用SB800離機飛閃以便有較自然的眼睛;情況許可時,又會改用我最愛的85mm PC微距鏡,這鏡頭十分銳利,可惜要全手動操作,危急情況下用不著。用D70拍還有一個好處,就是用RAW可以在NX內任意作後期調教,相片會感人較深。
    我的DSLR器材
  2. PENTAX 防水DC W30:由於狗狗喜歡玩水,所以特別買了一具可以在水中用的DC;這DC太太帶在身邊,很多相都是用他拍下的。這機當然逃不出DC的缺點,就是反應慢,太太常埋怨錯過許多好場景。

  3. SE K800i:這部手機號稱300萬像素和有真正閃燈,我和太太都用他,由於必定隨身帶備,所以勝在就手,不過他就更慢,而且閃燈的控制也不好,用了的話,近物會爆掉。 K800i的閃燈效果

拍小動物很難單挑進行,許多時要兩個人合作;家中雜物多,許多時背景很雜亂,但由於動物不易安排,能拍便拍了。

13 則留言:

  1. 唔pro,好多人都用DSLR,D70是老一代機種,缺點是LCD細,再加上Nikon的設計在機上檢視的放大不足,所以有時對焦不準也要到電腦上才發現。下面的貓貓是用85mm PC micro + D70 + SB800離機飛閃影下的,好處是眼睛可以準確表現出來。 其實這相還在Nikon Capture NX執過,白平衡做過修正,貓的左眼﹝圖中右面的眼﹞由於在暗位受光不足,在NX中用U-point技術局部加光,這些工作,說費時也不太花時間,但每張相都做一做的話就受不了,一次影30張相,每張花1分鐘也要半句鐘呀。 離燈飛閃是指D70的內閃做master指揮SB800發光,由於SB800不用安裝在D70上,可以打側光,而D70的dTTL技術可以打閃燈的資料和結果在閃燈和相機間溝通,所以不用計算閃燈的亮度,方便程度一如把SB800裝在D70上。

    回覆刪除
  2. 我都想買多部單鏡機..不過唔知選那個好...

    回覆刪除
  3. 其實好難講用那部機好,因為每一部都OK,先要睇你D朋友用咩牌子,如果佢地用C牌你用N牌,一定會覺得自己格格不入,第二睇你用乜畢直,錢多當然可以買多D效果,第三當然係自己影咩野多,影生態要夠快同有VR/IS,影景就可以考慮N家....,我自己就覺得機身問題不大,不過鏡頭一定要好,分大份D去鏡頭會合化算D。

    回覆刪除
  4. 8白貓迦媽 : 乜你無用單鏡架...但係點解幫貓貓影既相都甘靚既... freedogsjanny :係呀, 所以網誌入面見到我個樣既相都靚d...因為楂機果個同部機都pro好多

    回覆刪除
  5. 多謝賜教, 請收我為徒, 師傅

    回覆刪除
  6. 你地兩公婆好pro~ 我到而家都未make up my mind買傻瓜機, 最主要問題係特登拎佢出街, 麻煩~ 反而而家物識緊換左部跟左我四、五年既DC佢, 影相多左好多雜訊~~~有冇好介紹~

    回覆刪除
  7. freedogsjanny : 你帶db入黎一齊上堂啦 易爆 : pro果個唔係我, 不過你問dc仔pro果個會話佢無留意開架, 不如你講下你有咩要求同有咩筆直先啦, 等我等下咀啦...  

    回覆刪除
  8. 可惜小徒非有車階級... 不然一定來上堂兼下海去玩!! 車啊車....

    回覆刪除
  9. freedogsjanny : 有車唔係萬能, 無車亦非萬萬不能, 好多時call van平過油費, 仲唔使煩搵停車場 

    回覆刪除
  10.  易爆:朋友用RICOH GX100,口碑唔錯,DC機有DSLR水準,24mm廣角起,微距1cm,仲可以配外閃.... ,不過呢,價錢就唔平,足可以買架入門DSLR,但當然小型同方便好多。

    回覆刪除
  11. Brand:Canon / Nikon Budget:around 4k What I require.....影夜景要得, 影動物要快、狠、準, manual有得俾我較快門、光圈, 多function玩, 例如駁相、背景、負片....最緊要com捱com撞com跌......

    回覆刪除
  12. RICHO真係唔錯, 不過假錢... 要快狠準, 除左單鏡根本無得玩, 猶其影動物, 慢半杪都唔得. function果d野, 用電腦慢慢玩啦, 大把勁易用既簡單免費軟件做到你要既野.好甘無聊啦. 你出入多數搓車, 影又多數有寵物, 一於等多幾個月nikon出新機, 買返部過減價過你新款入門單鏡, kit lens基本上夠玩架啦. 跟住跟部細既dc仔, 隨手跟身用, 基本要求sony/panasonic都唔錯. 錯意玩水可以買返部pantex w30, 浮潛都仲得, 依家機仔又平又靚.

    回覆刪除