2007年9月15日 星期六

升做大佬的日子

角落紅自白
今天有人來家不知做些什麼,豬豬姐姐也驚得藏在屋角,只有仔仔狗大哥勇敢的吠了三數聲,之後也得收聲,我紅紅聽唔到聲,所以一於小理,繼續安穩的睡在廳中央。




我的睡姿

至於其他貓貓,一早已聞風而遁,連我們的大佬黑仔哥哥都只敢在廳中走了一圈。而我,不知睡得多開心,真想一腳把他們伸走,不要礙著我睡呢。





看我的北腿功

不過呢,我不是那麼沒教養的小孩子,姿勢擺了一下便收起來,始終爸爸媽媽不是好惹的呀。後來爸爸弄那個 laser pointer逗我玩,我也奉陪一下,表演給anntie uncle睇,逗他們歡心,一時間叔叔的DSLR按過不停,攪到我好似大明星,遲D睇下叔叔會唔會send D相比我,收到就同大家分享下。

後來anntie uncle走左,Daddy論功行賞,仔仔大哥當然繼續做大哥,但黑仔大哥就被daddy話左兩句,而我,唔好意思,daddy讚我,仲話以後我做大佬,睇住班細,因為我有英雄本色掛。





其他貓仔都係跟紅頂白的,一於埋我堆





黑仔哥哥就好唔開心,自己走埋一邊瞓

其實,做貓大佬都唔開心,我睇下幾時可以令Daddy比番黑仔做大佬,畢竟佢經驗豐富見世面多,我又聽唔到野,係冇能力領導大家的。





我只係想繼續瞓

5 則留言: