2007年9月8日 星期六

屎屎歡送會




今朝係惠康帶屎屎﹝史史先真,佢係迷你史納莎﹞回家,準備送給Auntie Cat.屎屎知道明日要離開這裡,頓感前路茫茫.由Aunite Cat家搬過來的楊十招來安慰一番.

為左令屎屎開心D,並且小朋友都好想飲下酒,未問准Daddy媽咪佢地成班豬朋狗友、唔係,只係狗友同屎屎開左個惜別會,有酒飲,攪到屎屎鬼咁感動,仲差D流眼淚添。

(←click我可以睇大相)

7 則留言:

  1. 屎屎有好多朋友呀~~

    回覆刪除
  2. 哈哈惜別會好熱鬧喔

    回覆刪除
  3. 屎屎搬左去Aunite Cat屋企啦,果邊無甘多朋友,但係都好熱鬧架

    回覆刪除
  4.  still need another 4 stamps to get one... no chance lah

    回覆刪除
  5. 啊, 你們都很有心思...常常見不少貓狗朋友都會把照片加工, 變得十分攪笑! 但我沒有這麼多時間.

    回覆刪除
  6. freedogsjanny : 我有一個印花剩呀, 你要唔要, 可以寄俾你 ilovedogdog :係佢地Daddy貪得意之作...我都想有時間俾我花下心思

    回覆刪除