2007年9月23日 星期日

妳lam我,我lam你

今天的主角是孝順仔小黑豬.

還有小黑豬的親娘---慈母藍藍

小黑豬:媽,妳lam我,我lam妳

藍藍:仔,你lam我,我lam你

好sweet呀

7 則留言:

  1. 小黑豬第一張相好型仔呀

    回覆刪除
  2. 佢地好sweet呢~~感情咁好架!!!!! 羨慕死人喇!

    回覆刪除
  3. 真係好sweet呀!!! 小黑好乖呀!! 大個仔仲係咁錫媽媽

    回覆刪除
  4. 小黑豬好有型呀

    回覆刪除
  5. 小黑豬似我...甘型 佢地甘多個感情一直都好好架, 一齊訓一齊打架

    回覆刪除