2007年9月5日 星期三

楊十招

Auntie Cat買左份禮物俾仔仔.

Mami:仔,Aunite Cat甘好送禮物俾你,禮貌上循例都要影返張相俾人睇下.
仔仔:甘我循例俾個一號表情你啦

仔仔:快d搵人同我開左份禮物去啦,唔係要我自己出口呀麻

仔仔:俾隻甘既野我做乜呀,當我三歲細路咩

仔仔:又話影一張相,做乜放佢係我隻腳度呀

仔仔:你隻野仲越行越埋,我苶眼睇啦


仔仔:份禮物都唔食得既...

豬豬:仔仔哥哥,做得唔好side.等我咬啖先

豬豬:乜唔食得既,不如放係頭度遮太陽 Aunite Cat豬豬份禮物呢

Aunite Cat話個公仔同仔仔好似樣,所以叫劑劑,我地覺得公仔同楊狗蕉仲似樣,所以唔理甘多,一於叫佢做楊十招

既然(Daddy Mami都想)仔仔同豬豬都唔鍾意份禮物,DaddyMami一於將楊十招放入房陪訓

6 則留言:

  1. 仔仔變臉呀! 唔同咗樣 鼻哥咁黑睇唔到有無鼻屎喎; 兼有巨爪添

    回覆刪除
  2. 個狗籠唔係我整架,係場主整架! 你想點整?場主係收用剩既碎料架,可能可以幫到你。

    回覆刪除
  3. 理整個欄圍屋後兩邊, 圍住d狗b, 一邊四十幾吋, 一邊九十吋

    回覆刪除
  4. 哈哈我都覺得好似樣!!擠擠要同仔仔做好朋友喔!

    回覆刪除
  5. 同仔仔似樣既毛公仔屋企至少有三隻  全都乽係床上面陪DaddyMami訓覺   遲d幫佢地三個影合照先得

    回覆刪除