2007年9月3日 星期一

貨不對辦

買左箱啤酒諗住返去招呼朋友 ,特價仲有酒杯送,正.

早一日開箱,冰鎮啤酒先好飲

點解有隻貓爪伸出黎既

點解有隻貓係入面架,啤酒呢?酒杯呢?

紅紅:喵~~~

紅紅:邊個嘈住我訓覺,貓地尋晚為左捉屋外既老鼠忙左成晚...都出唔到去

黑仔:紅紅你甘大隻,點捐入甘細個紙箱度架

紅紅:小意思,等我示範過你地睇啦.

真係成隻入曬去喎

紅紅:睇清楚未呀,轉埋身都仲得.

紅紅:你地擘大眼睇清楚未呀?

紅紅:依班貓真係見識少,連縮骨功都未見過

紅紅:我一身武功,佢地當魔術甘睇.

紅紅:果然無敵是最寂寞

紅紅:天呀,點解你要甘對我

紅紅:咦,我d聽眾呢

紅紅:你班反骨貓睇完表演連掌都唔拍就走曬

紅紅:既然散場,甘我唯有自己爬返出黎啦

紅紅:一二三跳,我跳


紅紅:個箱又真係幾細喎,甘都塞得入,即係可以再食多d零食啦






8 則留言:

  1. 哈哈好搞笑呀~不過我鍾意呢件貨多過啤酒哈哈

    回覆刪除
  2. incrediable cat redred

    回覆刪除
  3. 哈哈~~貨不對辦~~但係咁咪比本來d貨更吸引~~

    回覆刪除
  4. 謝謝你的關心!有空常來喔!

    回覆刪除
  5. 咁啲冰凍啤酒去咗邊?

    回覆刪除
  6.  啤酒尋日仲係雪櫃,今朝應該係厠所   果日原來係佢daddy己經放曬入雪櫃

    回覆刪除
  7. 紅紅...I miss U....

    回覆刪除