2007年9月6日 星期四

碌貓砂

隻隻貓都鍾意玩砂架啦,黑仔都唔例外...不過...

大家無睇錯,黑仔身處的地方就是貓砂盆.

在貓砂盆裡打滾是他獨有的習慣(嘔心),還好只有他有這個僻好(其他貓貓千祈唔好學).還好他只會在新換上的砂裡打滾.

去片.(Yahoo Video上載左好多次都睇唔到)

6 則留言:

  1. 有無諗過教下佢呀...始終都係去廁所既地方...唔係咁衛生喎...

    回覆刪除
  2. 我獅子都仲意特猫砂架、果度好似涼D架。

    回覆刪除
  3. 唔好成日玩喇~~玩一陣好喇~

    回覆刪除
  4. 黑仔條命係賺返黎, 舊年佢患急性腎衰竭, 嚴重脫水得返棚骨, 醫生盡左力叫我地接佢返屋企, 朝晚用針筒迫佢食野, 奇跡地好返仲生返肉. 所以依家好縱佢, 佢想點玩係太過份都由得佢. 又為左佢要碌砂, 每次接砂都又洗又刷個貓砂盆先換沙 黑仔開心就得啦, 我地做得幾多得幾多啦 

    回覆刪除
  5. 佢甘得意o 既? 唔同佢鐘意o的味?

    回覆刪除
  6. 肥腩媽 : 我地用kitty love無味凝結粗砂, 黑仔會好少心甘聞d砂係咪全新先開始碌. 但係我地想幫佢地換木砂, 佢就唔鍾意連砂盤都唔肯入

    回覆刪除